Denna sida innehåller information om alkoholhaltiga drycker och riktar sig endast till dig som har fyllt 25 år.


Gå vidare till hemsidan

 
 

Nu söker vi extrapersonal till receptionen på Biz Apartment Gärdet!

 
PUBLICERAD: 16 mars 2024 | SÖK JOBBET SENAST: 10 april 2024 | KOMMUN: Stockholm | YRKE: Hotellreceptionist | ANTAL PLATSER: 1| Källa: Arbetsförmedlingen
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Nu söker vi en RECEPTIONIST vid behov på vårt Hotell Biz Apartment Gärdet!
Välkommen till en hotellkedja som erbjuder det mest bekväma och servicevänliga hotellet för den moderna resenären. Vi lägger stor vikt i personligt bemötande då vårt engagemang och omtanke för gästens bekvämlighet och trivsel är det som driver oss.

Biz Apartment är ett bekvämt och flexibelt hotellalternativ för de som arbetar och stannar längre samt för dem som gästar och turistar i Stockholm. Kedjan har tre lägenhetshotell med totalt 627 hotellägenheter och sex konferenslokaler. Vi som arbetar på Biz apartment i dag tycker vi har en rolig arbetsplats, bra ledarskap samt en arbetsmiljö fylld av ambition och kamratskap. Är du en social och serviceinriktad lagspelare? Då kan du vara den vi söker.

Receptionen är hotellets nav så du kommer befinna dig i händelsernas centrum. Vi vet inte alltid vilka utmaningar vi kommer att möta under dagen men vi vet att alla kollegor sluter upp för att lösa dem tillsammans. Vi är ett team.

Dina arbetsuppgifter är bland annat följande:

·       Vara allmänt behjälplig inför och under gästens vistelse då det på ett hotell alltid kan uppstå små som stora behov där du som receptionist alltid har fokus på service till hotellgästerna.

·       Ta emot gäster vid ankomst och avresa

·       Bemanna hotellets telefonväxel och hantering av hotellets mailkorg

·       Utveckla, implementera och följa rutiner och policys enligt manualer

·       Delta i div utvecklingsprojekt

·       Arbeta efter gemensamt uppsatta bokningsmål och prissättning

·       Sköta den dagliga driften av konferensen

Du ska älska mötet med gästen och har förmågan att snabbt skapa goda relationer. Du är självständig och tar initiativ. Du behöver även vara flexibel för förändringar och ha god förmåga att se lösningar. Du kan hantera stressiga situationer och samtidigt göra korrekta avvägningar och prioriteringar. Att kunna arbeta bra i team och vara en omtänksam kollega ser vi som en självklarhet.

Erfarenheter du tar med och delar med oss

·       Du är kvalificerad receptionist eller har erfarenhet från liknande jobb inom servicebranschen.

·       Mycket goda kunskaper i svenska och engelska.

·       God systemvana (kunskaper i HotSoft en merit)

Information om tjänsten:

Vi erbjuder en anställning vid behov med kollektivavtals baserad lön. I tjänsten ingår det kvällar och helger. Bakgrundskontroll kan appliceras.

Ansök nu

 
 

 

 

Relaterade artiklar

Tidningen

Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.

Läs mer