The Fork lanserar initiativet "Back to the Restaurants"
19 Sep 2020
De senaste månaderna har branschen genomgått en djupare nedgång än någonsin tidigare.
Under “Back to the Restaurants” kommer TheFork att göra en omfattande marknadsföringsinsats för att ge deltagande restauranger ökad synlighet, locka fler gäster och därmed generera fler bokningar.
Alla deltagande restauranger uppmanas av TheFork att se till att de följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer och rekommendationer. På TheForks hemsida kan restaurangerna dessutom lägga upp detaljerad information om vilka säkerhetsåtgärder restaurangen har på plats.
19 Sep 2020
Relaterade artiklar
Mest lästa
Tidningen
Prenumerera och ta del av branschnyheter, analyser, nya projekt, affärer och människorna bakom.
Läs mer
-
Love Lidström utsedd till Årets Kockelev 2024
Temat för årets råvarukorg var baserat på Årets Rätt 2024
-
Trähotellet Wood Hotel Bodø har öppnat
"Det är fantastiskt att se ett så stort intresse och en så stor entusiasm hos våra första gäster"
-
Pelago - ny takrestaurang med plats för 700 personer
En 5 meter lång grill och drinkvagnar ska göra serveringen smidig
-
Panini Internazionale i samarbete med 7-Eleven
"Vi är mycket stolta över att kunna presentera det här samarbetet"
-
ESS Group investerar 400 Mkr i Hjortviken Country Club
”Bygget har pågått sedan början av 2023"
-
Jessie Sommarström har tagit fram Ikeas nya rätt
"Det gynnar inte bara vår hälsa, det bidrar också till att minska vår påverkan på miljön"
-
Nytt samarbete ska stärka Grythyttan och Restaurang- och hotellhögskolan
"Genom att sammanföra resurser och expertis från olika områden av samhället, kan vi tillsammans skapa en plattform för innovation och tillväxt"